زبان انگليسي
 

بنابراين با خواندن اين مقالات متوجه مي‌شويم كه اكثر اوقات دانشجويان علاقه‌مند به زبان، راه را اشتباه مي‌روند. برخي‌شان شايد سرانجام پس از سال‌ها به نتيجه‌ي دلخواه برسند ولي همان نتيجه را مي‌توانستند در زماني كمتر با به‌كارگيري همين راهكارهاي ساده ولي علمي، كسب نمايند. خيلي‌ها ولي به نتيجه‌ي دلخواه خود نمي‌رسند و در همان سطوح آغازين و يا متوسطه در كلنجار با كتاب‌هاي كسل‌كننده و توضيحات گرامري پيچيده، از كاروان عقب مي‌مانند.

براي يادگيري زبان انگليسي تنها بخوان و بشنو!

اين مسئله بسيار بنيادي و مهم است. خواندن و شنيدن. بنابراين نياز نيست كه آموزش ويژه‌اي ببينيد و نيازي نيست كه كسي اشتباهتان را درست كند. نيازي نيست كه خود را محدود به خواندن كتاب‌هاي گرامر و آموزش زبان كسل‌كننده و قوانين بوروكراتيك آموزشگاه‌ها كنيد. تنها و تنها كافي است كه بخوانيد و بشنويد. هنگامي كه به سطح متوسطه رسيديد شما مي­توانيد كه رفته‌رفته اشتباه‌هاي خود را متوجه شويد و در پي درست كردن خود براييد. اگرچه يافتن مطالب خواندني و شنيدني جذاب براي شما شايد كمي سخت باشد. ولي اين همان كاري است كه ما مي‌توانيم در آن به شما كمك كنيم. فراهم كردن مطالبي كه نتنها براي يادگيري زبان انگليسي سودمند باشد بلكه به زواياي ديگر زندگي شما نيز بپردازد. اين همان كاري است كه ما براي شما انجام مي‌دهيم و در طي راه شمارا پرانگيزه نگه مي‌داريم.

آموزش زبان انگليسي

مجموعه كامل آموزش زبان انگليسي English Today داراي بسته بندي شكيل و زيبا

در ۵ دي وي دي english today

English Today فقط يك پيشرفت ساده و معمولي در يادگيري زبان انگليسي نيست بلكه نشان دهتده يك رويكرد كاملا جديد در برابر ساختار آموزش به روش ويدئويي است. در اين آموزش زبان استاد ، دانشجو را در يك سري از داستانهاي تنظيم شده هدايت مي كند كه فرد مي تواند به تمرين آنچه كه در يك محيط تعاملي آموخته است بپردازد.

اين مجموعه آموزشي با استفاده از سه متد بسيار تاثير گذار ( ويدئويي –صوتي – متني) شما را از مبتدي به يك فوق حرفه اي تبديل ميكند در هر حلقه دي وي دي تمامي فايل هاي صوتي مربوط به هر درس و فايل متني به صورت PDF در هر درس قرار دارد همچنين در هر درس بخشي براي كار و تمرين و تمرينات تعاملي و جدول هاي گرامر براي تست مهارتهاي دستور زبان مي باشد. اين دوره متشكل از ۲۶ درس در شش فصل است . هر درس شامل يك كتاب بهمراه يك دوره آموزش ويدئويي و يك دوره آموزش تصويري است . متد بهينه براي يادگيري دروس بر اساس اين الگوريتم  است كه ابتدا آموزش ويدئويي را مشاهده نمائيد  سپس از آموزش هاي صوتي استفاده نماييد و در آخر از تمرينات و آزمون هاي كتاب بهره ببريد .  آموزش زبان english today توسط موسسه غير انتفاعي ETS به عنوان يك روش معتبر براي آمادگي امتحان تافل iBT به رسميت شناخته شده است.

تافل نوعي از  آزمون زبان انگليسي است كه تمام دانشجويان خارجي كه مي خواهند در آمريكا و همچنين بعضي از دانشگاههاي معتبر اروپا به ادامه تحصيل بپردازند بايد آن را پشت سر بگذارند. اين آموزش زبان براي آمادگي ، TOEIC نيز بسيار موثر مي باشد ، TOEIC عوعي آزمون با جهت گيري تجاري مي باشد.

تصاويري كوتاه از فيلم آموزشي

آموزش زبان انگليسي انگليش تودي

توضيحات تكميلي انگليش تودي English Today

 آموزش هاي اين دوره به ۶ مرحله مختلف تقسيم بندي شده است :

۱- Beginner :

آموزش ابتدايي تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و كلمات رايج انگليسي (نظير Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در اين سطح قرار مي گيريد .

۲- Elementary :

در اين سطح افرادي قرار دارند كه تنها دايره لغات و افعالي را مي شناسند كه كمي گسترده تر از افراد Beginner است .  شما در اين سطح هستيد هنوز معناي بسياري از كلمات را نمي دانيد و توانايي خواندن  نوشتن و يا درك گفتار را نداريد . در اين سطح  شما با كلمات و افعال رايج آشنايي داريد و تا حدودي از قوائد و گرامر زبان انگليسي شناخت داريد و مي توانيد متون خيلي ساده انگليسي را به كمك ديكشنري بخوانيد . ولي هنوز توانايي صحبت كردن و يا درك گفتار را نداريد .

۳- Lower :

افراد در اين سطح  به سختي مي توانند انگليسي صحبت كنند و مفهوم خود را برسانند همينطور مي تواند تا حدودي منظور طرف مقابل در مكالمه را متوجه شوند, ولي هنوز تسلط كامل و لازم به زبان انگليسي را ندارند .

۴- Upper :

در اين سطح پيشرفت قابل توجهي خواهيد داشت و مي توانيد متون انگليسي را با كمي كمك گرفتن از ديكشنري بخوانيد ؛ ۷۰ درصد معاني فيلم ها و موزيك هاي انگليسي را بفهميد و خواهيد توانست تا حدود نسبتا قابل قبولي به زبان انگليسي صحبت كنيد .

۵- Advanced :

شما در اين سطح يك زبان آموز حرفه اي شده ايد كه هيچ مشكلي در گفتگو و مطالعه به زبان انگليسي نداريد . با اكثر افعال و قواعد رايج آشنا هستيد و به خوبي ميتوانيد با افراد انگليسي زبان تعامل برقرار كنيد و معناي فيلم ها و موزيك هاي انگليسي را بفهميد .

۶- Business :

شما در اين سطح از آموزش اصول و قواعد مورد نياز براي برقراري ارتباط هاي كاري و تجاري را فرا خواهيد گرفت .

توجه : همانطور كه مشاهده نموديد هر سطح آموزشي به جندين دوره تقسيم بندي شده است . سطح مورد انتظار شما پس از گذراندن تمامي دوره ها حاصل خواهد گشت .

آموزش هاي متني :

كتابهاي موجود در هر درس : شامل تمرين ها – آزمون ها و آموزش هاي گرامر آن درس است . كليه كتابها به زبان انگليسي است كه متناسب با سطح شما نگاشته شده اند با در نظر گرفتن سطح خودتان  مي توانيد آموزش هاي آن درس را به خوبي بخوانيد و استفاده كنيد آزمونها و تمرينات هر دوره را حل كنيد تاثير شگرفي در سرعت يادگيري شما خواهد دست . از همين رو توصيه مي شود از تمرينات چشم پوشي نكنيد.

آموزش هاي ويدئويي :

در هر درس از اين دوره آموزشي : يك فايل ويدئويي (۱:۳۰ تا ۲ ساعت) گنجانده شده است كه با مشاهده دقيق آن مي توانيد مهارت هاي خود را در شنيدار , گفتار و درك مطالب افزايش دهيد .سطح گفتگو ها و صحبت هاي موجود در هر درس متناسب با سطح شما خواهد بود و در هر مرحله كه باشيد مي توانيد معاني و مفاهيم گفتگوهاي آن درس را متوجه شويد .

قالب اغلب آموزش ها به صورت داستاني ميباشد و اين روش مي تواند به تاثير عميق تر آموزش كمك شاياني كند . توصيه مي شود هر آموزش تصويري را چند بار تماشا كنيد تا تك تك ديالوگ ها و گفتگو ها به خوبي برايتان جا افتاده و شناخته شده باشد .لازم به توضيح است كليه فيلم ها داراي زيرنويس انگليسي هستند كه در صورتيكه در درك قسمتي از فيلم مشكلي داشتيد مي توانيد از آن استفاده كنيد .

فايل هاي صوتي :

آموزش هاي صوتي اين مجموعه بي نظير در واقع به عنوان يك ابزار كمك اموزشي در مجموعه تعبيه شده اند . بخشي از دروس صوتي همان مكالمات موجود در فايل هاي ويدئويي است كه مي توانيد از آنها در ماشين ، موبايل ؛ MP3 Player و… استفاده نمائيد كه تاثير شگرفي در يادگيري شما خواهد داشت 

توصيه مي شود دروس صوتي را هنگام كار ؛ رانندگي و همچنين در مترو , تاكسي , اتوبوس و اوقات فراغت گوش كنيد . با اين روش بسياري از جملات ؛ اصلاحات ، لغات و افعال به طور ناخودگاه در ذهن شما مي نشيند و به فرايند يادگيري شما مي افزايد.

مشخصات اين مجموعه :

مجموعه كامل آموزش

آموزش زبان انگليسي English Today

زبان انگليسي English Todayقابل اجرا در كليه كامپيوترها و پلير هاي خانگيبه همراه دفترچه راهنماي الكترونيكي فايل هاي صوتيداراي گارانتي تعويض در صورت خرابي ديسك هابسته بندي شكيل شامل ۵ دي وي

kharide posti

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۴۶:۵۵ ] [ رويا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 606
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب